Monday, August 10, 2009

POLIKLINIK DR YAQEEN

ALLAH S.W.T. YG BERI MUDHARAT DAN ALLAH S.W.T JUA YG BERI MANFAAT.USAHA YG DILAKUKAN MERUPAKAN AL SEBAB DRPD SUNNATULLAH.


AYAT QURAN AGAR SIKAP SUAMI BERUBAH MENJADI BAIK


165. (Walaupun demikian), ada juga di antara manusia Yang mengambil selain dari Allah (untuk menjadi) sekutu-sekutu (Allah), mereka mencintainya, (memuja dan mentaatinya) sebagaimana mereka mencintai Allah; sedang orang-orang Yang beriman itu lebih cinta (taat) kepada Allah. dan kalaulah orang-orang Yang melakukan kezaliman (syirik) itu mengetahui ketika mereka melihat azab pada hari akhirat kelak, Bahawa Sesungguhnya kekuatan dan kekuasaan itu semuanya tertentu bagi Allah, dan Bahawa Sesungguhnya Allah Maha berat azab seksaNya, (nescaya mereka tidak melakukan kezaliman itu).
AL BAQARAH 165

KAEDAHNYA:

JIKA SEORANG ISTERI MELIHAT PERANGAI SUAMINYA SUDAH BERUBAH KEPADA PERANGAI ATAU AKHLAK YG BURUK, MAKA HENDAK LAH MEMBACA AYAT DI ATAS DLM KEADAAN BERWUDHUK DAN MENIUPKANNYA KPD MASAKAN YG MANIS, KEMUDIAN MAKANAN ITU DIBERIKAN KEPADA SUAMINYA. INSYA ALLAH SIKAP SUAMI YG BURUK AKAN BERTUKAR MENJADI BAIK.

1 comment:

Anonymous said...

perlu baca tuk diri sendiri ni.. agar dimudahkan Allah dalam usaha tuk berubah...

I TELL YoU

My photo
Alamat di no.75, Titian Sirat,Simpang Neraka 1500 Jalan Iman,Kampung Jannah. Nama aku Abdullah bin Adam. Mendapat pendidikan awal di sekolah rendah Roh. Relax jer kat sekolah tu..tadak peksa pun. Kemudian di hantar sambung blajar kat Sek Men Dunia. Sini tak abis2 peksa dan ujian. Assignment pun banyak. Emmm taktau la sukses ke tidak. Masalahnya Lecture aku dah kasi soalan bocor just aku jer buat dakkk je. Malas study lagi kononnya peksa jauh lagi. Kena Encik Izrael buat kuiz mengejut baru padan ngan muka aku...wa..waa..waa. Nanti penggal pertama nak kena peksa kat Dewan Kubur. Penggal Kedua Peksa Kat Majlis Bandaran Masyhar plak. Lepas tu baru la leh tgok mana nak sambung blajar kat U syurga ker atau U neraka ker

kitab haidistihadahnifas

don't follow me....follow la allah swt dan rasul saw.

BerZina Lebih MuDah DaRi BerNiKaH