Monday, February 1, 2010

IKRAM MUSLIMIN.....


SELAMAT DATANG


AKU TELAH BERNIAT RUMAH BARU KU INI DIWAKAFKAN UNTUK KEGUNAAN AGAMA. ATAS MAKSUD ITU AKU AKAN DAN INGIN MENJEMPUT JEMAAH2 SELURUH DUNIA AMNYA DAN DARI MALAYSIA KHUSUSNYA UNTUK DATANG BERTANDANG KE RUMAH AKU DALAM PROGRAM MASTURAT ATAUPUN SESAJE JER NAK DATANG PUN BOLE JUGAK NO HAL PUNYA. AKAN AKU SAMBUT TERBAIK MUNGKIN SEMATA MATA KERNA MENCARI REDHA ALLAH.
RUMAH NI TELAH DIPROGRAMKAN UNTUK TERIMA PROGRAM MASTURAT 24 HOURS PERDAY & 31 DAYS PER MONTH & 360 DAY PER YEARS..HUHUHU
DAN BARANG SIAPA YANG NAK BAWAK FAMILY UNTUK KEREHATAN YANG DIBENARKAN AGAMA (IKRAM LER TU) PUN AKU ALU ALUKAN....TAKYAH SEWA HOTEL ATAUPUN CHALET MANA MANA MEH JER KE UMAH AKU...
AKU MENJEMPUT SEBAGAI TETAMU KHAS AKU..DIKATAKAN SAIDINA ALI KALU 7 HARI TIADA TETAMU DATANG AKAN MENANGIS HUHUHUHU SO JANGAN BUAT AKU MENANGIS..
BERI LA AKU TANGISAN KEGEMBIRAAN...NGEH..NGEH..NGEH..

TEMPAT MENARIK SEKITAR UMAH AKU

  • KUALA GULA

  • BUKIT MERAH LAKE TOWN RESORT

  • NIGHT SAFARI AT ZOO TAIPING

  • ADE SAWAH BELAKANG UMAH JER

ANTARA MENUS YANG AKU NAK JAMU TUK PROGRAM MASTURAT DAN TETAMU
KETAM NIPAH MASAK BERLADA ATAU MASAK LEMAK NENAS MUDA HUH SRRUUUPP
TALK NO USE LOR

NIE FAMOUS LAA KAT TEMPAT AKU..KARI GULAI SEMBILANG..KALU PAKAI DAUN KAROPOLEI(DAUN KARI) LAGI SEDAP DIA PUNYA RASE...PEEHHHH MELECAQ AYAQ LIUQ..HUHUHUHU
FOR MORE INFORMATION PLEASE DONT  SEGAN SEGAN HUBUNGI SAYA YER..BOLE EMAIL OR TINGGAL MSG KAT CBOX.

11 comments:

Unknown said...

salam...tuan,tuan dari halqah mana????

AkuHuduh said...

ana dari taiping with love insyaallah

DrNAzman Hj.Mohamad Tahir said...

slm tuan..taiping kat ne?InsyaAllah boleh kita ketemu nanti...mertua ana tinggai kat tmn sentosa..dekat je ngan taman tasik from taiping wit luf..

musa said...

niat untuk agama memanglah baik dan mendatangkan redza allah, sebagaimana hadrat Abu Ayob AlAnsori dan semua penduduk Madinah berniat untuk mewakafkan rumah untuk rasullallah saw, tetapi rumah hadrat Abu Ayob telah dipilih pleh Allah swt untuk Nabi saw. Satu saya nak tanya lagu dalam blog antani lagu apa saya tak faham dia sebut apa, maklumlah org tua kekadang ganggu saya baca blog ini (maaflah ye bukan nak komen, kekadang orang lain tu suka dengar)tapi saya ingat mesti maknanya baik sebab anta orang baik.

AkuHuduh said...

dr azman tmn sentosa tu sama la dgn umah kawan saya hj jamalee telekom, besa dia jadik imam kat surau tu..umah baru saya kat kedai bihun sup simpang 3 selinsing.mungkin 2,3 bulan lagi insyaallah...jemput la bertandang

pak musa : lagu tu dlm bahasa urdu berkenaan kematian. hidup di dunia ni sementara akhirat pasti ditemui. lagu ni famous di benua india dan ianya merupakan lagu kerohanian kalu tangkap pakistan jual karpet pun mereka tau ttg lagu nih huhuhu. bole tgok kat u tube skali ngan liriknya...http://www.youtube.com/watch?v=huZMhg6RRRw&feature=related dan lagu nie jugak banyak dilagukan oleh ramai penyanyi..

akitiano said...

ustaz...afwan..kalau dah wakaf, itu milik Allah...bukan ustaz...so kene tukar umah wakaf, bukan umah aku...hehe...ok?? nanti baru ana pi sana...

AkuHuduh said...

to akitiano - sumenya milik allah...dlm quran allah dah ingatkan "sesungguhnya aku telah beli diri dan harta org mukmin dgn jannah"...cuma kita jer salah guna harta dan dan diri kita sb kita tak baca dan fahami surat dari allah huhuhu..

Ahmad Al-Hadi said...

Kat taman sentosa....
Alhamdulillah...
Kim salam kat Haji jam yg xpernah jam....
Orang tua saya di Kg jana...

adimunandar said...

Salam kenal...insya Allah kalo kami berkunjung ke Malaysia berkunjung ke tempat anda, namun apakah kami dari Indonesia boleh berkunjung ke rumah antum karena sesama muslim bersaudarah.

AkuHuduh said...

to amrooms... ahlan wahsahlan...saudara satu kalimah satu dunia....jemput la datang..

ahLia shahril said...

saya g takder pon ketam berlada tu.

huhuhu

I TELL YoU

My photo
Alamat di no.75, Titian Sirat,Simpang Neraka 1500 Jalan Iman,Kampung Jannah. Nama aku Abdullah bin Adam. Mendapat pendidikan awal di sekolah rendah Roh. Relax jer kat sekolah tu..tadak peksa pun. Kemudian di hantar sambung blajar kat Sek Men Dunia. Sini tak abis2 peksa dan ujian. Assignment pun banyak. Emmm taktau la sukses ke tidak. Masalahnya Lecture aku dah kasi soalan bocor just aku jer buat dakkk je. Malas study lagi kononnya peksa jauh lagi. Kena Encik Izrael buat kuiz mengejut baru padan ngan muka aku...wa..waa..waa. Nanti penggal pertama nak kena peksa kat Dewan Kubur. Penggal Kedua Peksa Kat Majlis Bandaran Masyhar plak. Lepas tu baru la leh tgok mana nak sambung blajar kat U syurga ker atau U neraka ker

kitab haidistihadahnifas

don't follow me....follow la allah swt dan rasul saw.

BerZina Lebih MuDah DaRi BerNiKaH