Wednesday, July 6, 2011

doa doa mubarak.... siri 1




Semoga Usaha Kecil Ku Ini Menjadi Sinar Dan Nur Bagi Kehidupan Aku Di Akhirat Y G Kekal Abadi. Pertama Kali Menatap Koleksi Kitab Kecil Nie Terus Aku Tertarik. Simple Tapi Besar Manfaat. Nak Beli Tadak Jual Dah. So Kerna Yg Terjemahkan Kitab Nie Org Kampong Aku, Jadik Setelah Menelepon Dan Meminta Keizinan Beliau Telah Memberi Soft Copy Pada Hamba Yg Hina Dina Ini.

Aku Jugak Telah Minta Kebenaran Tuk Publish Kat Blog Supaya Manfatnya Bole Dikongsi Bersama Sama. Bole Print Dan Laminate Letak Dlm Rumah.

Ummati Ummati Ummati....

























Akan Disambung Lagi Jika Ada Sambutan Hangaattt Panaaassss

5 comments:

ahLia shahril said...

insyallah masuk dalam hp. ble bc slalu insyaallah =)

tq pocik..

moga Allah balas dengan berjuta2 juta lemon pahala =)

Marina Ali said...

Alhamdulilah perkongsian yg bermanfaat :)

IBNU ARAHMAN said...

salam
minta ijin utk kopi ye

AkuHuduh said...

semoga allah beri taufik tuk kita amal dan sampaikan....ammeenn

Unknown said...

Qobiltu izinkan untuk saya amalkan dn copy ya jazakalah semoga hidup mu berkahnya dunia dan Akhirat.. Aminn ya Rabb..

I TELL YoU

My photo
Alamat di no.75, Titian Sirat,Simpang Neraka 1500 Jalan Iman,Kampung Jannah. Nama aku Abdullah bin Adam. Mendapat pendidikan awal di sekolah rendah Roh. Relax jer kat sekolah tu..tadak peksa pun. Kemudian di hantar sambung blajar kat Sek Men Dunia. Sini tak abis2 peksa dan ujian. Assignment pun banyak. Emmm taktau la sukses ke tidak. Masalahnya Lecture aku dah kasi soalan bocor just aku jer buat dakkk je. Malas study lagi kononnya peksa jauh lagi. Kena Encik Izrael buat kuiz mengejut baru padan ngan muka aku...wa..waa..waa. Nanti penggal pertama nak kena peksa kat Dewan Kubur. Penggal Kedua Peksa Kat Majlis Bandaran Masyhar plak. Lepas tu baru la leh tgok mana nak sambung blajar kat U syurga ker atau U neraka ker

kitab haidistihadahnifas

don't follow me....follow la allah swt dan rasul saw.

BerZina Lebih MuDah DaRi BerNiKaH