Monday, August 13, 2012

Salam...Tuan Alya Sya Meninggal Kn Dunia Pkul 5.15 Pg Td...

Salam...Tuan Alya Sya Meninggal Kn Dunia Pkul 5.15 Pg Td...

Msg Yg Tertera Pada Hset Pagi2 Tadi....
Seorang Ibu Muda Berumur 26 Tahun....
Anak Seorang Setahun Lebih...
Ada Nusrah Jemaah 10hari Masturat Wan Said Masa Di Taiping....
Semalam Dia Merupakan Wanita Akhir Kuar Dari Majlis Taalim Masturat....
Berhenti Keje Lepas Kawen Kerna Mau Keberkatan Rumah Tangga...
Suaminya Buat Keje2 Kampung Menampung Keperluan...
Keje Sawit Bendang Dan Skrg Jual Air Tebu Kat Surau Morhalah Aku....
Masih Aku Ingat Majlis Taalim Selepas Asar Yg Suaminya Duduk 5,6 Hari Lepas Dan Aku Bacakan Kisah Kematian....
Dan Sebenarnya Aku Mmg Amat Ingat Kisah Tersebut....
Dan Aku Amat Ingin Berkongsi Kisah Tersebut....
“Allah Swt Suruh Izrael Ambil Nyawa Si Fulan. Aku Telah Menguji Dia Dan Aku Dapati Dia Sabar Ketika Diuji Dengan Kesusahan Dan Bersyukur Bila Diuji Dengan Kesenangan”
Maka Izrael Bersama2 500 Malaikat Turut Berombongan Kearah Si Fulan. Setiap 500 Malaikat Membawa Jambangan Bunga Raihan. Setiap Bunga Mempunyai 20 Warna Yg Berlainan. Dan Setiap Bunga Mempunyai Bauan Yg Berlainan...
Setiap Dr 500 Malaikat Meletakkan Tangan Mereka Ke Atas Tubuh Badan Si Fulan. Setiap Dari 500 Malaikat Kabar Berita Gembira Ttg Syurga Untuknya....
Setiap Satu Berita Tak Sama Dengan Berita Yg Lain...
Syurga Beserta Keindahan Dia Dinampakkan Pada Si Fulan....
Kekadang Sungai2 Dlm Syurga Ditunjukkan...
Kekadang Bidadari2 Syurga Yg Bermata Jeli Ditunjukkan...
Kekadang Buah Buahan Syurga Ditunjukkan...
Kekadang Istana2 Syurga Ditunjukkan...
Hinggalah Ruhnya Berkelip Kelip Seperti Burung Dlm Sangkar Nak Terbang Keluar....
Sapu Tangan Dari Sutera Putih Yg Berbau Kasturi Paling Wangi Diletakkan Di Bawah Dagunya...
Panjang Hadis Tu.....
Kesimpulannya....
Bertuah La Si Fulanah Yg Meninggal Di Dalam Rumahnya...... Tanda Kematian Yg Mubarak Bg Wanita Ialah Di Dalam Rumahnya.. Tak Belajar Tinggi2 Dlm Bidang Agama Dan Dunia Tetapi Memahami Tempat Terbaik Bg Wanita Ialah Didlm Rumahnya....
Mahfum Hadis Nabi Saw Yg Lebih Kurang Berbunyi :
“Tiada Tempat Bagi Seorang Wanita Untuk Mendapat Ketakwaan; Tidak Di Mekah Maupun Madinah Melainkan Di Dalam Rumahnya Sendiri”
....................................

2 comments:

Intan Mazzuin said...

fulan ke fulanah? kurang faham ...

AkuHuduh said...

fulan tuk lelaki fulanah tuk wanita. memandangkan si mati wanita maka saya gunakan fulanah....

I TELL YoU

My photo
Alamat di no.75, Titian Sirat,Simpang Neraka 1500 Jalan Iman,Kampung Jannah. Nama aku Abdullah bin Adam. Mendapat pendidikan awal di sekolah rendah Roh. Relax jer kat sekolah tu..tadak peksa pun. Kemudian di hantar sambung blajar kat Sek Men Dunia. Sini tak abis2 peksa dan ujian. Assignment pun banyak. Emmm taktau la sukses ke tidak. Masalahnya Lecture aku dah kasi soalan bocor just aku jer buat dakkk je. Malas study lagi kononnya peksa jauh lagi. Kena Encik Izrael buat kuiz mengejut baru padan ngan muka aku...wa..waa..waa. Nanti penggal pertama nak kena peksa kat Dewan Kubur. Penggal Kedua Peksa Kat Majlis Bandaran Masyhar plak. Lepas tu baru la leh tgok mana nak sambung blajar kat U syurga ker atau U neraka ker

kitab haidistihadahnifas

don't follow me....follow la allah swt dan rasul saw.

BerZina Lebih MuDah DaRi BerNiKaH