Tuesday, March 12, 2013

LAHAD DATU BANYAK LIANG LAHAD SKRG

NakCakap Banyak Pun Susah Jugak....
Tgok Sendiri Gambar Nie Moga Fikir Umat Makin Bertambah
Gambar  Mangsa Perang...
Ada Lagi Gambar2 Lain Tapi Rase Macam Tak Sesuai Nak Buh Kat Sini. Antaranya Gambar Bedah Siasat Aggota Kita Yg Mati Atau Lebih Tepat Proses Menyambung Semula Anggota Badan Mereka.
Gambar Bawah Nie Aku Rasa Takdak Lagi Kat Tenet.  Sebagai Agen Perisik Kerisek Tak Perlu Disoalkan Dr Mana Aku Dapat Gambar Nih..







Mungkin Si Ayah Tak Sanggup Melihat Anaknya Jadik Korban Perang Atau Kelaparan Jadik Terpaksa Ambik Risiko Melarikan Diri Jugak Walaupun Tahu Bahaya Kawasan Zon Merah???


semoga ruh anak kecil nie menjadik budak2 syurga

“Ingat Dimana Ada Pokok Kelapa Mungkin Disitu Ade Agen Perisik Kerisek”

1 comment:

taha al junaid said...

I FOLLOW YOUR BLOG,YOU FOLLOW ME BACK OK?

I TELL YoU

My photo
Alamat di no.75, Titian Sirat,Simpang Neraka 1500 Jalan Iman,Kampung Jannah. Nama aku Abdullah bin Adam. Mendapat pendidikan awal di sekolah rendah Roh. Relax jer kat sekolah tu..tadak peksa pun. Kemudian di hantar sambung blajar kat Sek Men Dunia. Sini tak abis2 peksa dan ujian. Assignment pun banyak. Emmm taktau la sukses ke tidak. Masalahnya Lecture aku dah kasi soalan bocor just aku jer buat dakkk je. Malas study lagi kononnya peksa jauh lagi. Kena Encik Izrael buat kuiz mengejut baru padan ngan muka aku...wa..waa..waa. Nanti penggal pertama nak kena peksa kat Dewan Kubur. Penggal Kedua Peksa Kat Majlis Bandaran Masyhar plak. Lepas tu baru la leh tgok mana nak sambung blajar kat U syurga ker atau U neraka ker

kitab haidistihadahnifas

don't follow me....follow la allah swt dan rasul saw.

BerZina Lebih MuDah DaRi BerNiKaH