Wednesday, April 10, 2013

Khasiat Melihat Pompuan Bogel!!!


Khasiat Rendahkan Pandangan...

Nie Aku Nak Pesan Tuk Diri Sendiri Dan Saudara Selaki Aku Sume.

Bila Kita Kuar Umah Mari La Kita Sedaya Upaya Menjaga Mata Kita Dari Melihat Perkara Yg Berdose. Pada Mata Jugak Ada Perintah Allah. Dose Yg Mudah Org Laki Dapat Ialah Dgn Melihat Pompuan Bukan Mahram Yg Mana Akhir Zaman Nie Banyak Sungguh Berkeliaran. Dr Yg Pakai Baju Macam Tak Pakai Baju Hingga Yg Berpurdah Dan Salah Faham Aurat Tu Ter ‘Cover’ Dgn Pakai Purdah.

Aku Nak Pakai Baju Pagoda Pun Segan Abis Kat Luar Sana Nun, Tapi Ada Pompuan Pakai Baju Bukan Setakat T Shirt Pagoda Tapi Alahai... T Shirt Menggoda Uhuks. Sembul Sana Sembul Sini. Malas La Aku Nak Berleter Bab Pompuan Nih.. Skrg Aku Nak Nasihat Diri Aku Dan Specis Sama Jenis Tuk Elakkan Diri Dr Memandang Wanitabukan Mahram Dan Jaga Iman...

Bila Kita Kuar Rumah Dan Rendahkan Pandangan Elak Dr Lihat Wanita Bukan Mahram Itu Ialah Satu Sunnah Yg Sangat Besar. Lagi Lama Kita Rendahkan Pandangan Maka Lagi Banyak Pahala Ganjaran Allah Beri Kat Kita. Lagi Susah Nak Tunduk Atau Nak Rendahkan Pandangan Sebab Pompuan Tu Cantik Gileerrr Atau Seksi Gileeerrr Maka Lagi Besaq Ganjaran Allah Beri Kita.

Bukan Tgok Pompuan Gila Pastu Tunduk Kepala Sambil Isghtifar Atau Tgok Pompuan Huduh Pastu Cepat2 Pandang Ke Len. Yang Tu Senang Nak Buat. Yg Kena Rendahkan Pandangan Ialah Bila Dlm Diri Kita Ada Keinginan Nak Tgok Walaupun Pompuan Tu Dah Pakai Purdah, Haaaa Masa Tu Kita Control Mata Kita..Elak Dr Tgok

Masa Tu Bila Kita Alihkan Mata Kita Maka Rasulullah Saw Bersabda Mahfum Hadis : Kita Atau Saya Atau Lelaki Macam Tu Pada Hari Itu Akan Diberi Kemanisan Dalam Ibadat.

Emmm Kalu Nak Cuba Bole Jer Cuba..... Kuar Umah Lepas Baca Apa Aku Tulis Nie Bila Nampak Jer Pompuan Dan Rase Nak Tgok Tahan Jangan Tgok!!! Kemudian Dalam Ibadat Hang, Solah Hang, Zikir Hang, Doa Hang, Quran Hang Apa Saje Ibadat Allah Akan Beri Hampa Sume Kemanisan Dalam Ibadat. Aku Dah Cuba Dah Berapa Kali...Dan Setiap Kali Ibadat Tersa Nikmat.

Aku Cabar Hampa Sume Kaum Lelaki Nak Cuba Berapa Kali Pun Takpe...Dan Baru Hampa Tau Cakap Nabi Saw Mmg Tepat Dan Betui Janji Ditepati. Mukjizat Yg Hampa Bole Test Sendiri Yakni Betapa Tepat Cakap Rasul Saw.

Setiap Kali Ada Pompuan Kita Mau Pesan Pada Hati Kita Aku Takmau Tgok..!!! Aku Takmau Tukaq Kemanisan Dlm Ibadat Aku Dgn Pompuan Murahan...!!!

Sorang Ulamak Citer Satu Kisah Betui Yg Berlaku Di Us. Kira Laki Muda Nih Kira Kuat Pegangan Agama Dia. Satu Hari Dia Naik Lift. Tup Tup Lift Tu Berhenti La Kat Satu Tingkat. Buka Jer Pintu Lift Sorang Pompuan Masuk. Perh...Pakaian Kalu Omputih Sana Kata Semi Nude Ler. Separuh Bogel, Tapi Apa Nak Heran Negeri Org Kafir Bukan Ade Pencegah Maksiat. Sini Yg Ada Pencegah Maksiat Pun Banyak Pakai Semi Nude, Sipi2 Jer Nampak, Cam Nak Bagi Tgok Tapi Tak Berapa Nampak, Tapi Cam Nampak... Huhuhu Tu Buat Laki Geram Tu...

Sambung Balik Citer... So Org Laki Tadi Pun Terus Pandang Bawah Langsung Tak Tgok Pompuan Semi Nude Tu!!! Pompuan Tu Punyalah Tension, Frust Abis, Rase Cam Dia Pakai Tak Kena Dan Macam2 Rase Yg Tak Syok Le Pada Jiwa Kewanitaan Dia Tu. Pertama Kali Dalam Hidup Dia Somebody’s Not Looking...And She Stamping!!! Pompuan Tu Cuba La Buat Bising2 Skit Pun Tadak Respon. Dan Hanya Mereka Berdua Dlm Lift Tu.

Pemuda Tu Tgok Bawah Jer, Haram Tak Kata Apa Walu Sepatah. Kemudian Lift Tu Berhenti Tingkat Yg Pemuda Tu Nak Pergi. Pompuan Tu Tingkat Atas Lagi, Tapi Bila Laki Tu Kuar Pompuan Tu Pun Ikut Belakang ( Nie Citer Benar2 Terjadi Bukan Rekaan Yer)

Pompuan Terus Cakap Kat Lelaki Tu...

“Hey...Awak Tau Tak, Saya Rase Sangat Terhina”

“Adakah Saya Terlampau Jahat, Terlampau Huduh, Terlampau Kotor...Hinggakan Awak Tak Pandang Langsung Saya?”

*Sebenarnya Nie Le Keje Pompuan Supaya Kaum Lelaki Tergoda, Attract Kat Depa.... Kira Depa Bangga La Kalu Ramai Laki Duk Pandang Kat Depa. Depan Buat Muka Menyampah, Pastu Masuk Tandas Atau Bilik, Macam Nak Rakk Suke.

“Jadi Adakah Saya Macam Tu Hingga Awak Tak Mau Tgok Lansung?”

Pemuda Tu Cakap La..

“Wahai Cik..., Awak Tau Tak Saya Nie Seorang Muslim”

“Dan Saya Sangat Hormat Pada Awak...Saya Jugak Ada Isteri. Saya Tak Mau Buat Perangai Kotoq Dgn.... Merenung Tubuh Badan Cik Spt Org Len..”

“Lagipun Apa Yg Saya Dapat Dgn Merenung Tubuh Cik?”

Pemuda Tu Menerangkan Dgn Cara Yg Sungguh Sopan Pada Pompuan Tu. Pompuan Tu Akhirnya Meminta No Phone Kat Pemuda Tu. Peerrhhh Pompuan Beb Minta No Phone Bukan Laki Yg Terhegeh Hegeh Merayu No Phone. Cuba Ler Bayangkan Pompuan Cun Merayu No Phone Kita Kaum Laki....Huhuhu

Pemuda Tu Bersetuju Tuk Kasi No Phone Dia Dgn Niat Mungkin Dia Bole Dapatkan Seseorang Len Tuk Terangkan Ttg Islam Pada Pompuan Tersebut Pd Waktu Len.

Akhirnya Pompuan Tu Masuk Islam......Alhamdulillah. Dgn Amal Sunnah Rendahkan Pandangan Jugak Bole Jadi Punca Pada Hidayat..

Kata Pompuan Tu Selepas Memeluk Islam...

“Islam Telah Merdekakan Saya..Drpd Menjadi Seorang Pompuan Yg Tidak Akan Kuar Dr Rumah, Tanpa Abiskan Masa Sekurang Kurangnya ½ Jam Depan Cermin Tuk Make Up!!!” ( Yor Le ‘Up’ Mana Yg Patut Bagi Tersembul Supaya Mata Laki Tersembul Jugak)

“Tanpa Abiskan Masa Berjam Jam Tuk Pilih Baju Dr Almari Apa Fesyen Nak Pakai Ari Nie...Islam Telah Merdekakan Saya, Takyah Fikir Panjang Ambik Jer Jubah Hitam Pekat Pastu Terus Bole Kuar Rumah.. Tu Jer!!!

Aku Teringat Para Sahabat Time Zaman Umar Ra. Mas Tu Nak Masuk Baitul Muqaddis. Apa Yg Kerajaan Rom Buat Ialah Letakkan Pompuan2 Jelita Yg Dipilih Khas Sisi Kanan Kiri Jalan Nak Masuk Ke Baitul Muqaddis. Bukan Setakat Tu Jer..., Pompuan Tersebut Ada Riwayat Mengatakan Berpakaian Dalam Saja Dan Ada Riwayat Mengatakan Tidak Memakai Seurat Benang Pun Pada Tubuh Badan Mereka. Pompuan2 Tersebut Jugak Telah Diberi Kursus2 Khas Bagaimana Nak Act Ataupun Bagaimana Nak Buat Pergerakan Ghairah Tuk Mengoda Tentera2 Islam. Pompuan Rom Beb...Cun Melecun, Putih Pastu Berkulit Gebu Dan Dipilih Yg Tercantik Dari Yg Cantik.

Apa Yg Tentera Islam Buat? Dia Orang Punya Amir Saf Atau Ketua Tentera Yakni Abu Ubaidah Al Jarrah Cuma Bagi Nasihat Ringkas Dgn Membaca Sepotong Ayat Quran Jer. “Sesungguhnya Org Yg Beriman Bila Berjalan Merendahkan Pandangan”. Selesai Masalah.

Pompuan2 Bogel Tu Balik Pada Raja Mereka Dan Mengadu. “Pada Sape Kamu Hantar Kami? Mereka Langsung Tak Pandang Dan Pedulikan Kami. Kami Rase Seperti Pokok Kurma Jer Di Depan Mereka!!”

Kata Sorang ‘Alim Pada Aku...Bila Kita Pandang Wanita, Maka Nur Iman Kita Akan Lenyap!!!

“Bila Pandang Wanita Bukan Mahram, Maka Nama Kita Di Di Sidratul Muntaha Bahagian Pokok Tertulis Nama Org Islam Dipindahkan Ke Pokok Yg Tertulis Nama2 Org Kafir!!!”

BESAR GANJARAN DAN BESAR JUGAK ANCAMAN...
LOWER YOUR GAZE...FOR BETTER DAYS!!!






3 comments:

Unknown said...

moga saya dan kita semua dpt amal...insyaAllah

fuad ansari said...

setuju...

AkuHuduh said...

ANTARA PERKARA TERMASUK AMAL IALAH DGN MENJAGA 4 GOL WANITA BAWAH KITA SUPAYA TERLINDUNG DR MATA LELAKI BUKAN MAHRAM KALU TAK SETIAP MATA LAKI YG PANDANG KITA PUN DPT SYER...

I TELL YoU

My photo
Alamat di no.75, Titian Sirat,Simpang Neraka 1500 Jalan Iman,Kampung Jannah. Nama aku Abdullah bin Adam. Mendapat pendidikan awal di sekolah rendah Roh. Relax jer kat sekolah tu..tadak peksa pun. Kemudian di hantar sambung blajar kat Sek Men Dunia. Sini tak abis2 peksa dan ujian. Assignment pun banyak. Emmm taktau la sukses ke tidak. Masalahnya Lecture aku dah kasi soalan bocor just aku jer buat dakkk je. Malas study lagi kononnya peksa jauh lagi. Kena Encik Izrael buat kuiz mengejut baru padan ngan muka aku...wa..waa..waa. Nanti penggal pertama nak kena peksa kat Dewan Kubur. Penggal Kedua Peksa Kat Majlis Bandaran Masyhar plak. Lepas tu baru la leh tgok mana nak sambung blajar kat U syurga ker atau U neraka ker

kitab haidistihadahnifas

don't follow me....follow la allah swt dan rasul saw.

BerZina Lebih MuDah DaRi BerNiKaH