Wednesday, June 12, 2013

Poligami Siri 1


Poligami Sunnah Yg Dipunnahkan

Yg Membuatkan Aku Nak Menulis Bab Nie Kerna Beberapa Peristiwa Yg Berlaku Berkaitan Dgn Adik Beradik Dan Rakan Taulan Yg Ada Bau2 Skit Dgn Aku. Tapi Isu Nie Sebenarnya Isu Global Satu Malaysia Satu Dunia Khasnya Untuk Masyarakat Islam.

Baru Nie Ada Sorang Saudara Terdekat Isteri Ku, Suaminya Kawen Lagi... Aku Cakap Baguih Laaa. Bini Aku Cakap Apa Yg Baguih Tuu!!! Baguih La Tak Buat Dose...Buat Cara Halal Lagipun Mmg Ada Dalam Islam Dan Dalam Quran. Org Pompuan Kena Baik2 Skit Cakap, Nanti Tolak Poligami Serupa Tolak Quran. Tolak Quran Maknanya Tolak Islam. Lagi Teruk Bole Rosak Akidah. Hahahaha Banyak Sungguh Menda Dlm Quran Yg Orang Tolak Yer, Tapi Biasanya Orang Highlight Satu Jer Cam Hudud. Seolah Hudud Jer Ada Dlm Quran!!! Kakak2 Yg Sokong Hudud Tu Pun Patut Sokong Poligami Yer Nanti Kalu Tak Sokong Akidah Akak2 Sume Rosak. Pastu Tuhan Tak Tima Solah Akak2.

Eehh Poligami Tak Sesuai Zaman Sekarang!!?? Ish Akak... Kalu Hudud Tu Sesuai Sepanjang Zaman Maka Poligami Pun Sesuai La Jugak.... Hahahaha

Dah Stop Bab Tu..Nanti Ramai Lak Rosak Akidah....

Ok...Masalah Skrg Yg Menyebabkan Pompuan2 Tak Suka Dgar Citer Poligami Nih Sb Ketidakberlakuan Adil Sang Suami. Satu Pun Tak Terjaga Lagi Mau Tambah Bala... Pastu Jual Quran Hadis Kata Menda Nie Ada Dalam Islam. Yang Nafkah Zahir Batin Tu Takde Plak Dalam Islam!!!

Macam Kes Saudara Terdekat Bini Aku Nih... Isteri Dia Yg Bekerja Dan Gaji Lebih Besar Dari Suami. Itu Takpe Laaa. Pastu Duit Belanja Dapur Sume Isteri Yg Tanggung. Pastu Duit Belanja Yuran Sekolah Pun Atas Bini Jugak.. Pastu Duit Minyak Keta Laki Pun Isteri Tanggung... Pastu Duit Hulur Ke Mak Sang Suami Pun Si Isteri Yg Tanggung... Rumah Si Isteri Yg Belikan... Renovation Umah Pun Si Isteri Kuar Duit... Perrhhh Pendek Kata Sume Si Isteri Yg Support Hingga Baju Raya Anak2.. Aku Yg Taip Nie Pun Benggang!!!

Tup Tup Suami Pi Kawen Lagi Satu Dgn Alasan Tak Mau Buat Dose.... Cis Yg Hang Lepas Sume Tanggungjawab Kat Isteri Hang Tu Tak Kira Dose Plak...Tak Takut Dose Plak.... Nie Wahabbi Ker, Salafi Hang Nie.. Bunyi Pun Ala2 Babi Jerrrr...

Menda2 Nie La Yg Buat Org Pompuan Fobia Nak Bermadu Dan Menyebabkan Sunnah Poligami Ditakuti Lantas Yg Paling Worst Menipiskan Peluang Poligami Tersebut Bagi Insan2 Suci Seperti Kami Nie Hehehehe

Jadi Untuk Poligami Siri2 Akan Datang Aku Akan Menulis Bab Ilmu2 Yg Wajib Diketahui Ttg Pria2 Yg Ingin Berpoligami Supaya Tidak Dapat Dose Kering Jer Nanti Andai Ditakdirkan Rezeki Korang Berpoligami...

Sambung Nanti2 Yer Akak2


No comments:

I TELL YoU

My photo
Alamat di no.75, Titian Sirat,Simpang Neraka 1500 Jalan Iman,Kampung Jannah. Nama aku Abdullah bin Adam. Mendapat pendidikan awal di sekolah rendah Roh. Relax jer kat sekolah tu..tadak peksa pun. Kemudian di hantar sambung blajar kat Sek Men Dunia. Sini tak abis2 peksa dan ujian. Assignment pun banyak. Emmm taktau la sukses ke tidak. Masalahnya Lecture aku dah kasi soalan bocor just aku jer buat dakkk je. Malas study lagi kononnya peksa jauh lagi. Kena Encik Izrael buat kuiz mengejut baru padan ngan muka aku...wa..waa..waa. Nanti penggal pertama nak kena peksa kat Dewan Kubur. Penggal Kedua Peksa Kat Majlis Bandaran Masyhar plak. Lepas tu baru la leh tgok mana nak sambung blajar kat U syurga ker atau U neraka ker

kitab haidistihadahnifas

don't follow me....follow la allah swt dan rasul saw.

BerZina Lebih MuDah DaRi BerNiKaH