Tuesday, August 27, 2013

Sape Kata Pompuan Jahat Untuk Laki Yg Jahat!!! (Siri 2)


Maka Berkata Perempuan Itu Baginya : “Ehh Awat Hang Jadi Lagu Nie!!!? Maka Berkata Lelaki Itu : “ Ish Aku Takut Akan Allah Tuhanku. Minta Maaf La, Aku Nak Kuar Dari Sini, Duit  Tadi Walaupun Aku Tak Guna Service Hang, Tapi Kira Halal La.

Kata Pompuan Pelacur Tu : “ Aku Tgok Hang Macam Tak Biasa Jer Buat Projek Camni.” Maka Berkata Abid Tersebut : “ Memang Aku Tak Pernah Pun!!!”

Maka Berkata Pompuan Tersebut : “Hang Mai Mana, Apa Nama Hang?” Maka Si Abid Tu Pun Bagi Ler Alamat Dia Duduk Di Sekian2 Kampung, Sekian2 Lorong, Sekian2 Umah. Maka Keluarlah Si Abid Sambil Menangis Tersedu Sedan.

Maka Jatuh Kesedaran Pada Hati Perempuan Tersebut Dengan Berkat Abid Tersebut. Berkata Dia Pada Dirinya : “ Si Lelaki Tu Baru First Time Berbuat Dosa, Tapi Punya La Takut Dengan Allah Swt Sampai Terketaq Ketaq. Aku Plak Buat Dosa Acap Kali Non Stop Punya. Dan Tuhan Yg Sangat Ditakuti Lelaki Itu, Yakni Tuhan Ku Jugak!!! Sepatutnya Aku Terlebih Patut Takut Kepada Kepada Tuhan Daripada Ketakutan Dia!!!”

Maka Taubat Lah Pompuan Tersebut Kepada Allah Swt. Ditutuplah Rumah Tempat Dia Melacur Tersebut. Maka Hiduplah Dia Dengan Zuhud Sekali Memakai Pakaian Yg Buruk2 Serta Menumpu Dia Pada Ibadah.

Masya Allah! Maka Berkata Ia Pada Dirinya : “Mudah Mudahan Nanti Aku Dapat Berjumpa Lelaki Tersebut. Moga2 Dia Mau Berkawen Dengan Aku Supaya Dapat Aku Belajar Agama Dengan Dia Dan Dapat Membimbing Aku Menghampiri Allah Swt.”

Maka Pompuan Tersebut Memulakan Perjalanan Sambil Membawa Sedikit Harta Dan Ditemani Khadam. Menuju Dia Kepada Kampong Lelaki Tersebut.

Maka Orang Kampong Pun Bagi Tau La Kat Si Abid Tu : “Ada Pompuan Cari Hang.” Maka Keluar Si Abid Tu Berjumpa Pompuan Tersebut. Maka Bila Pompuan Tu Tgok Jer Si Abid Tu, Lantas Dibuka Purdahnya Supaya Kenai Si Abid Tu Kepadanya.
Bila Saja Si Abid Tu Terlihat Wajah Pompuan Tersebut, Maka Kenai Lah Dia Akan Pompuan Tersebut Langsung Teringat Kisah Dulu Ketika Dia Mau Meromen Pompuan Tersebut. Menjerit La Si Abid Tadi Dengan Satu Jeritan Yang Amat Kuat Kerna Ketakutan Mengingat Akan Dosanya. Akhirnya Si Abid Tersebut Meninggal Dunia Di Situ Juga Kerna Amat Takut Akan Dosanya.

Maka Sedihlah Pompuan Tersebut Amat Sangat Sambil Berkata Pada Dirinya : “Aku Datang Kerna Dia, Dan Sungguhnya Mati Ia. “ Bertanya Pompuan Tersebut Pada Orang Kampong Kot2 Ada Saudara Mara Si Abid Tersebut Yang Lelaki Dan Mau Berkawen?” Owh Ada Sorang Saudara Si Abid Yang Soleh Tetapi Miskin Kendana Tiada Berharta.” Takpe2...Aku Tak Kisah Bab Harta2 Nih. Harta Yang Ada Bagiku Cukup Untuk Kami Berdua.
Maka Berkawen La Perempuan Tadi Dgn Saudara Si Abid Tadi. Dapat Anak Tujuh Orang. Semuanya Menjadi Nabi Pada Kaum Bani Israel.

Jadi Pompuan Jahat Jika Berubah Niat Nak Jadik Baik Maka Akan Dijodohkan Jugak Dgn Lelaki Soleh. Bahkan Zuriat Mereka Jugak Menjadi Keturunan Yg Soleh.

So Sape Kata Pompuan Jahat Untuk Laki Yg Jahat!!!

No comments:

I TELL YoU

My photo
Alamat di no.75, Titian Sirat,Simpang Neraka 1500 Jalan Iman,Kampung Jannah. Nama aku Abdullah bin Adam. Mendapat pendidikan awal di sekolah rendah Roh. Relax jer kat sekolah tu..tadak peksa pun. Kemudian di hantar sambung blajar kat Sek Men Dunia. Sini tak abis2 peksa dan ujian. Assignment pun banyak. Emmm taktau la sukses ke tidak. Masalahnya Lecture aku dah kasi soalan bocor just aku jer buat dakkk je. Malas study lagi kononnya peksa jauh lagi. Kena Encik Izrael buat kuiz mengejut baru padan ngan muka aku...wa..waa..waa. Nanti penggal pertama nak kena peksa kat Dewan Kubur. Penggal Kedua Peksa Kat Majlis Bandaran Masyhar plak. Lepas tu baru la leh tgok mana nak sambung blajar kat U syurga ker atau U neraka ker

kitab haidistihadahnifas

don't follow me....follow la allah swt dan rasul saw.

BerZina Lebih MuDah DaRi BerNiKaH